BREZPLAČNA dostava za VSE nakupe nad 20€ + DARILO 🚚



»Ready-to-wear«

Objavil Andraž Poje

Modni kreatorji so se (končno) odločili za bolj udobne in navadne kroje, ki so »ready-to-wear«. Glavno sporočilo New-Yorškega tedna mode, ki se je ravno zaključil je: »Direct-to-consumer« kar pomeni, da je moda narejena prav za končne kupce, torej zate :) Super se nam zdi, da se visoka moda približuje vsakodnevnemu življenju in da bomo z oblekami z modnih brvi dejansko lahko hodile po ulicah. Že lansko leto je Riccardo Tisci napovedal ta trend, letos pa se uresničuje. Ralph Lauren, Tommy Hilfiger in Tom Ford so prevzeli pobudo in predstavili kolekcijo za to jesen in zimo, kar sredi sezone. Vsa predstavljena oblačila so na voljo za takojšen nakup. Modni kreatorji sicer (še) niso prepričani v uspeh nove strategije, predvsem zaradi krajše medijske pozornosti, ki bo namenjena novi kolekciji,  vendar verjamejo da ima priložnost za kompulzivni nakup tudi svojo moč.

Nekaj od tega bo zagotovo prisotno tudi v naših trgovinah. Sporočimo kmalu kje najdemo najboljše kose ;)

Do takrat pa si posnetek modne revije lahko ogledaš tu.

Tvoj allure.

translation missing: sl.blogs.comments.with_count

translation missing: sl.blogs.comments.title

translation missing: sl.blogs.comments.moderated